Nasz zespół

Specjaliści Poradni Dziecięcej Piccolo

Wyszukaj terapeutę:

Michalina Górska

Psycholog, neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta AAC, terapeuta ręki

Przyjmuje w placówkach: Błonie, Komorów

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia, o specjalności psychologia kliniczna na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie, a także absolwentka kierunku Logopedia na tej samej uczelni. Posiada uprawnienia do wykonywania zabiegu elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia ze specjalnością Wczesna Interwencja Neurologopedyczna.

W 2020 roku zdobyła tytuł terapeuty behawioralnego, biorąc udział w licznych szkoleniach w nurcie tej metody oraz poddając swoją pracę superwizji. Ukończyła przygotowanie pedagogiczne, nadające kwalifikacje nauczycielskie.

Doświadczenie zawodowe nabyła w przedszkolu terapeutycznym, gdzie prowadziła terapię dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (Zespół Aspergera, Autyzm, Całościowe Zaburzenia Rozwoju), z innymi zaburzeniami rozwojowymi (opóźniony rozwój psychomotoryczny, zespoły genetyczne itd.) oraz z osobami niemówiącymi, a także z osobami posiadającymi  trudności w porozumiewaniu się. W swojej pracy z dziećmi wykorzystuje podejście poznawczo-behawioralne oraz korzysta z metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej (AAC).

Wiedzę i umiejętności zdobyła biorąc udział w licznych szkoleniach i kursach m.in: techniki stosowanej analizy zachowania w rozwijaniu mowy i komunikacji, AAC na drodze do samodzielności, rozwijanie umiejętności kluczowych u dzieci o zaburzonym rozwoju, metoda zachowań werbalnych, czyli wczesna interwencja behawioralna, AAC – komunikacja wspomagająca i alternatywna – metody porozumiewania się osób z zaburzeniami komunikacji, zaburzenia współistniejące ze spektrum autyzmu z uwzględnieniem farmakoterapii.

Patrycja

Joanna Stryjecka

Psycholog

Przyjmuje w placówce: Komorów

Ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku Psychologia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Obecnie rozwija swoje kompetencje w Akademii Psychoterapii INTEREGO, pogłębiając wiedzę i umiejętności niezbędne w pracy terapeutycznej.

Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk i pracy w placówkach edukacyjnych, gdzie wspierała terapeutycznie dzieci, w tym dzieci ze spektrum autyzmu. Posiada również certyfikat terapeuty cienia, specjalizującego się w pracy z dziećmi z autyzmem i zespołem Aspergera. Dzięki temu skutecznie wspiera rozwój dzieci z wyzwaniami w zakresie komunikacji i funkcjonowania społecznego.

Brała także udział w warsztatach dla rodziców dzieci głuchych i słabosłyszących, co pozwoliło jej lepiej zrozumieć ich emocje i wyzwania. To doświadczenie uświadomiło jej, jak ważne jest wsparcie rodziców w procesie wychowawczym i terapeutycznym.

 

Angelika

Aleksandra Bernat

Psycholog, trener umiejętności społecznych

Przyjmuje w placówce: Komorów

Absolwentka psychologii ze specjalnością kliniczną na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Swoje doświadczenie zdobyła w poradni psychologicznej pracując z dziećmi z diagnozą ADHD. Tam również szkoliła się na Trenera Umiejętności Społecznych. 

Kontakt z dziećmi w różnym wieku oraz warsztat realizacji celów wychowawczych posiada od czasów szkoły średniej, w której to prowadziła drużynę harcerską. 

W swojej pracy przede wszystkim stawia na dobrą relacje terapeuta-dziecko oraz stworzenie dla podopiecznego bezpiecznego i przyjaznego miejsca wyrażania siebie i swoich potrzeb. Jest zafascynowana tym jak emocje są wyrażane przez dzieci w różny sposób, a jej głównym celem jest nauka ich adaptacyjnego wyrażania, ale również radzenia sobie z tymi mniej przyjemnymi. Za istotną kwestię uważa dobry kontakt z rodzicami, gdyż to oni w dużej mierze tworzą środowisko dla rozwoju emocjonalnego dziecka. 

Kinga Malinowska

Psycholog, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju, trener umiejętności społecznych, terapeuta ręki

Przyjmuje w placówce: Błonie

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia o specjalności psychologia zdrowia i niepełnosprawności na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju małych dzieci ze złożonymi zaburzeniami oraz wspieranie ich rodzin na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Obecnie w trakcie studiów podyplomowych z Psychologicznego wsparcia dzieci i młodzieży w kryzysie na Akademii Pedagogiki Specjalnej.

Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w Stowarzyszeniu Terapeutów w Warszawie w ramach Programu Pomocy Osobom z Autyzmem i ich Rodzinom, w Centrum Terapii Autyzmu, a także pracując jako psycholog w środowisku domowym pacjentów oraz w Zespole Żłobków m. st. Warszawy. 

Ukończyła liczne szkolenia z zakresu wspierania rozwoju małych dzieci z trudnościami rozwojowymi m.in. treningu kontrolowania złości, agresji i emocji trudnych, pracy z dzieckiem nieśmiałym, wybiórczości pokarmowej u dzieci ze spektrum autyzmu, terapii i edukacji dzieci z autyzmem (Synapsis), integracji sensorycznej (pierwszy stopień) oraz wspierania dzieci z ADHD. Posiada kwalifikacje do wykonywania badań takich jak Conners 3 (diagnoza ADHD) oraz Skali Inteligencji Stanford Binet 5  diagnozy funkcjonalnej dzieci z autyzmem (PEP-R) i oceny rozwoju psychoruchowego (KORP). 

Metody pracy dostosowuje do indywidualnych potrzeb oraz możliwości dziecka i jego rodziny.

Prywatnie jest mamą dwójki dzieci i uwielbia malarstwo, rysunek, taniec oraz wędrówki górskie.

Angelika

Martyna Walaszko

Logopeda i glottodydaktyk, terapeuta miofunkcjonalny

Przyjmuje w placówkach: Błonie, Komorów

Absolwentka studiów na kierunku logopedia ze specjalnością nauczanie języka polskiego jako obcego na Uniwersytecie Gdańskim. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywała na kursach językowych z obcokrajowcami w różnym wieku, w szkole podstawowej oraz w przedszkolach integracyjnych. Posiada uprawnienia do wykonywania zabiegu elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii.

Najchętniej pracuje z dziećmi prezentującymi zaburzenia artykulacji oraz opóźniony rozwój mowy. Jej szczególnym zainteresowaniem jest dwujęzyczność. W swojej pracy poza koncentracją na celach terapeutycznych zwraca uwagę na dobry kontakt z dzieckiem oraz współpracę z rodzicem. Zawsze stara się, by terapia była także ciekawą formą aktywności dla pacjenta.

Patrycja

Weronika Wiśniewska

Logopeda ogólny i kliniczny, terapeuta miofunkcjonalny

Przyjmuje w placówce: Błonie

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Praktyki zawodowe odbywała w przedszkolach, szkołach podstawowych, na Oddziale Neurologicznym i Oddziale Udarowym w Szpitalu Bielańskim oraz w Katedrze i Klinice Otorynolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Ukończyła szkolenia z zakresu terapii miofunkcjonalnej, masażu logopedycznego i terapii manualnej oraz metody elektrostymulacji wykorzystywanej w logopedii. Specjalizuje się w terapii dzieci z wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy oraz pacjentami prezentującymi zaburzenia miofunkcjonalne. W pracy terapeutycznej kluczowe jest dla niej znalezienie i wyeliminowanie przyczyn występującego zaburzenia. Indywidualnie dobrany plan terapii, systematyczność i współpraca z rodzicami to 3 główne filary, na których opiera swoją praktykę logopedyczną. Swoją pracę traktuje jako pasję. Osiąganie celów terapeutycznych jest dla niej równie ważne, jak przyjazna atmosfera i uśmiech dziecka w trakcie zajęć logopedycznych.

Patrycja

Patrycja Michalina Nowak-Kowalewska

Logopeda i fonoaudiolog kliniczny, terapeuta miofunkcjonalny, protetyk słuchu

Przyjmuje w placówce: Błonie

Ukończyła studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku. Zainteresował ją wpływ zaburzeń słuchu na rozwój mowy. Kierunek „Protetyk słuchu” ukończyła w Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych w Białymstoku. Poza studiami zdobywała doświadczenie na licznych praktykach oraz wolontariacie. Posiada uprawnienia do wykonywania zabiegu elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii. 

Pracuje w przedszkolu i żłobku, gdzie prowadzi indywidualne oraz grupowe zajęcia logopedyczne. Współpracowała z dziećmi ze spektrum autyzmu. Posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć logorytmicznych i przygotowanie pedagogiczne oparte na wielu godzinach praktyki.

Specjalizuje się w terapii szeroko pojętych wad wymowy, opóźnionego rozwoju mowy oraz w pracy nad komunikacją dzieci ze spektrum autyzmu i afazją. Prowadzi terapię dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia. Każdy pacjent traktowany jest indywidualnie, co skutkuje przyszłymi efektami terapii logopedycznej. Terapię opracowuje na podstawie potrzeb i mocnych stron dziecka/dorosłego. Śledzi kierunki w jakich podąża branża logopedyczna, przez co nieustannie rozwija się jako terapeuta.

Angelika

Marta Iwanowska

Psycholog, trener umiejętności społecznych, mediator rodzinny

Przyjmuje w placówce: Błonie

Psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i dorosłymi. Absolwentka kierunku psychologii na UKSW, ukończyła szkolenie z psychoterapii dzieci i młodzieży, posiada tytuł mediatora rodzinnego oraz terapeuty TUS. Prowadzi: diagnozę psychologiczną dzieci przy zastosowaniu najnowszych metod oraz konsultacje indywidualne dla dorosłych, wspiera rodziców w radzeniu sobie z trudnościami edukacyjnymi i wychowawczymi dzieci. Prowadzi indywidualne zajęcia dla dzieci z trudnościami edukacyjnymi i emocjonalnymi w wieku przedszkolnym oraz klas pierwszych szkoły podstawowej w oparciu o indywidualną diagnozę
potrzeb dziecka oraz zajęcia TUS w małych, kilkuosobowych  grupach.

Angelika

Angelika Czarnecka

Psycholog, trener umiejętności społecznych

Przyjmuje w placówce: Błonie

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia, o specjalności psychologia kliniczna na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku Przygotowanie Pedagogiczne w Instytucie Studiów Podyplomowych. 

Dokonuje diagnozy funkcjonowania uczniów, w tym ich środowiska rodzinnego, rówieśniczego i społecznego. Zajmuje się organizowaniem i prowadzeniem dostosowanych do ucznia i sytuacji różnych form pomocy psychologicznej. Prowadzi terapię psychologiczną oraz Trening Umiejętności Społecznych. Zajmuje się tworzeniem i wprowadzaniem interwencji behawioralnych – grupowych i indywidualnych. Realizuje zapisy wynikające z opinii i orzeczeń uczniów. W pracy korzysta z założeń psychoterapii poznawczo-behawioralnej.

Podczas terapii chętnie współpracuje zarówno z rodzicami jak i dziećmi uważając to za najważniejszą drogę dojścia do sukcesu terapeutycznego. W pracy z dziećmi ceni sobie naturalność i energię. Dba o to by wzajemne relacje były ciepłe i przyjazne oraz by dzieci czując się swobodnie chętnie z nią współpracowały. W pracy ważne jest dla niej indywidualne podejście, dostosowywanie pomocy do wieku, zainteresowań i potrzeb a przy tym wykorzystywanie zasobów dziecka.

Alicja

Alicja Kuc

Psycholog

Przyjmuje w placówkach: Błonie, Komorów

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia o specjalności psychologia wspierania rozwoju i kształcenia na Akademii Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Obecnie kończy studia z zakresu pedagogiki specjalnej na tej samej uczelni.

Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w różnym wieku, które zdobywała w placówkach oświatowych takich jak przedszkola, szkoły czy poradnie psychologiczno-pedagogiczne. Pracowała z osobami ze spektrum autyzmu, niepełnosprawnością intelektualną, zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z zaburzeniami uwagi, specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz wykazującymi różnorodne trudności w sferze społeczno-emocjonalnej.

Za kluczowe elementy pracy zawodowej uważa prawidłowe rozpoznanie trudności dziecka oraz nawiązanie dobrego kontaktu zarówno z dzieckiem, jak i rodzicem, co umożliwia dostarczenie adekwatnego wsparcia i rozwinięcie indywidualnego potencjału tkwiącego w młodym człowieku. Ceni systematyczną współpracę z rodzicami, którzy stanowią główne źródło wsparcia dziecka w życiu codziennym. Jako jeden z celów zawodowych wyróżnia dążenie do nieustannego rozwoju, biorąc udział w licznych szkoleniach poszerzających posiadaną wiedzę.

Angelika

Paulina Jabłońska

Psycholog, trener umiejętności społecznych

Przyjmuje w placówce: Błonie

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia, o specjalności Społeczna Psychologia Kliniczna oraz studiów podyplomowych w zakresie Przygotowania pedagogicznego nadających kwalifikacje nauczycielskie. Ukończyła szkołę Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży w Centrum CBT. Jest również wykwalifikowana w zakresie prowadzenia zajęć z muzykoterapii. Poza studiami zdobywała doświadczenie na licznych szkoleniach, kursach, warsztatach oraz superwizjach dla psychologów. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Prowadzi również pomoc psychologiczną, konsultacje oraz warsztaty dla rodziców.

Doświadczenie zawodowe zdobywała już podczas studiów w różnych placówkach- Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii Dzieci i Młodzieży, Centrum Pomocy Dzieciom, Instytucie Psychologii i Neurologii, Sądzie Rejonowym, Domu Dziecka czy Mazowieckim Szpitalu Psychiatrycznym. Kolejne umiejętności nabywała w pracy w placówkach oświatowych – dwóch przedszkolach oraz szkole podstawowej. Pracowała z dziećmi z orzeczeniami o niepełnosprawności, z osobami ze spektrum autyzmu, zespołem nadpobudliwości psychoruchowej, zaburzeniami zachowania, zaburzeniami lękowymi,  depresją oraz specyficznymi trudnościami w uczeniu się.  

W czasie spotkań kieruję się przede wszystkim empatią, podchodząc do każdej osoby, w sposób indywidualny. Chcąc nieść jak najlepszą i profesjonalną pomoc stale poszerza swoją wiedzę. Spotkanie – zajęcia są dla niej cennym czasem, kiedy może podarować wsparcie, zrozumienie oraz pomoc w nauce nowych umiejętności drugiej osobie. Jej pasją jest pisanie bajek terapeutycznych w odniesieniu do konkretnych problemów dzieci.            

Angelika

Ewa Kloge

Logopeda, terapeuta ręki, terapeuta integracji sensorycznej

Przyjmuje w placówce: Komorów

Ukończyła Logopedię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Współpracowała, jako logopeda w Klubie Malucha, Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz w „Fundacji Zdrowie”. Pracowała, jako nauczyciel wspierający i logopeda w niepublicznych punktach przedszkolnych, prowadząc terapię dzieci z autyzmem i w normie rozwojowej. Uczestniczyła w I Międzynarodowym Sympozjum Logopedycznym „ Metoda terapeutyczna Dyna Lingua M.S. w leczeniu autyzmu. Skończyła kurs muzykoterapii, terapii ręki I i II stopnia oraz Integracji Sensorycznej I i II stopnia. Uczestniczka szkoleń: terapia neurobiologiczna, stymulacja mechanizmów lewopółkulowych, symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania, diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem z użyciem oryginalnego testu PEP-R, Makaton I stopnia, diagnoza i terapia mowy u osób dorosłych chorych neurologicznie, ocena wędzidełek u niemowląt- procedura badania z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi, wykorzystanie techniki tapingu w terapii logopedycznej.

W swojej pracy terapeutycznej wykorzystuje min. elementy metody Dyna Lingua M.S. oraz metody krakowskiej.
Prowadzi terapię logopedyczną, terapię ręki oraz Integracji Sensorycznej, zarówno dzieci w normie rozwojowej, jak i dzieci z deficytami (autyzm, zespół Aspergera, zespół Downa, MPD). 

Angelika

Anna Goszczyńska

Psycholog

Przyjmuje w placówce: Błonie

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia, o specjalności Psychoprofilaktyka i Pomoc Psychologiczna na Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie, ukończyła Studium Pedagogiczne na tej samej uczelni. Absolwentka Studiów podyplomowych z Psychologii Pozytywnej na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie, z zakresu edukacji i wychowaniu, wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży.

Pierwszą pracę jaką zdobyła od samego początku była praca z dziećmi, gdzie podczas studiów pracowała z dziećmi indywidualnie oraz realizowała się podczas praktyk w przedszkolu integracyjnymi z dziećmi ze spektrum autyzmu. Pracowała z najmłodszymi dziećmi w żłobku, gdzie podczas pierwszych dni adaptacji dawała jak największe wsparcie, troskę oraz moc empatii dla rocznych maluchów w tym trudnym czasie Posiada doświadczenie w pracy z dziewczynką z Zespołem Retta, gdzie pracowała i wspierała ją w domu.

Samodzielnie poszerza wiedzę z zakresu integracji sensorycznej, psychologii dziecięcej. Szczególnie interesuje się integracją lewej i prawej półkuli mózgu dzieci aby współpracowały jak najlepiej, co przekłada się na zachowanie i radzenie sobie z emocjami u dzieci.

Uważa, że nie ma złych emocji. Każda emocja jest po coś, czy ta pozytywna: szczęście, radość, czy negatywna: złość, smutek. Zazwyczaj negatywne emocje pokazują z czym sobie nie radzimy lub jakie potrzeby są niezaspokojone. To wszystko, a nawet przede wszystkim dotyczy dzieci. One dopiero zaczynają poznawać, odczuwać i uczą się radzić sobie z silnymi emocjami.

Alicja

Viktoria Shytska

Psycholog

Przyjmuje w placówce: Błonie

Magister Psychologii, absolwentka jednolitych studiów na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, ze specjalnością w psychologii klinicznej i psychoterapii. Posiada solidne wykształcenie akademickie, które pozwala jej na profesjonalne podejście do pracy z dziećmi i młodymi dorosłymi w ramach wsparcia psychologicznego i terapeutycznego. Praktykę zawodową odbywała w Szpitalu, w poradni zdrowia psychicznego, pod nadzorem lekarza psychiatry, co wzbogaciło jej doświadczenie w pracy z wyzwaniami psychicznymi. Ma również doświadczenie w pracy z dziećmi z domu dziecka. W swojej praktyce wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii klinicznej, pomagając dzieciom i młodym dorosłym w radzeniu sobie z trudnościami emocjonalnymi, społecznymi i życiowymi, zawsze z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb i etapu rozwoju. W swojej pracy charakteryzuje się empatią i zaangażowaniem, tworząc przyjazną i bezpieczną przestrzeń, w której młodzi klienci mogą wyrażać siebie i wspólnie pracować nad pozytywnymi zmianami.

Alicja

Alicja Ambroziak

Specjalista wczesnego wspomagania rozwoju, pedagog specjalny, terapeuta ręki

Przyjmuje w placówce: Komorów

Ukończyła studia pedagogiczne na Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej oraz Iberystykę na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe obejmujące prowadzenie terapii dzieci w ramach wczesnego wspomagania rozwoju oraz pracę z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi (Zespół Aspergera, Zespół Downa, autyzm, niepełnosprawność intelektualna). Udziela wsparcia dzieciom i rodzicom.

Prowadzi zajęcia w formie indywidualnej i grupowej, również w języku angielskim i hiszpańskim.

Angelika

Ewa Kacperska - Wieczorek

Logopeda, pedagog o specjalności korekcyjno – kompensacyjnej, terapeuta ręki, terapeuta miofunkcjonalny

Przyjmuje w placówce: Błonie

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku pedagogika o specjalności pedagogika korekcyjno – kompensacyjna (terapia pedagogiczna). Ukończyła studia podyplomowe na kierunku logopedia na tej samej uczelni. Poza studiami zdobywała doświadczenie na licznie odbytych praktykach: w przedszkolach i szkołach podstawowych. Dodatkowo w pracy dyplomowej przedstawiła studium przypadku osoby po laryngektomii – diagnoza i terapia osoby po zabiegu usunięcia krtani. Posiada uprawnienia do wykonywania zabiegu elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii.

Doświadczenie zawodowe nabywała podczas pracy w przedszkolach, gdzie prowadziła terapię indywidualną i grupowe zajęcia logopedyczne. Dodatkowo prowadziła zajęcia logorytmiczne z dziećmi, a także zajęcia z zakresu zmysłoterapii. Wiedzę swą nieustannie podnosi, biorąc udział w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach.

Ponadto jest terapeutą ręki. W swojej pracy stosuje także kinesiotaping. Specjalizuje się w terapii dzieci z wadami wymowy oraz opóźnionym rozwojem mowy. Szczególnie ważne jest dla niej dobro pacjenta, stąd wyjątkowo ceni współpracę z rodzicami.

Angelika

Aleksandra Daszkowska

Logopeda, trener TUS, terapeuta ręki, terapeuta miofunkcjonalny, trener emisji głosu

Przyjmuje w placówce: Komorów

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna – logopedia (studia licencjackie i magisterskie). Regularnie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach z zakresu terapii logopedycznej, m.in. terapii manualnej, terapii dzieci ze spektrum autyzmu, masażu logopedycznego, terapii miofunkcjonalnej, emisji głosu, terapii ręki oraz treningu umiejętności społecznych.

Doświadczony logopeda z tytułem nauczyciela mianowanego, specjalizująca się w diagnozie oraz terapii dzieci z zaburzeniami mowy i rozwoju. Od 2017 roku pracuje w przedszkolu oraz Ośrodku Wczesnej Interwencji, gdzie prowadziła terapię dzieci m.in. z zespołami genetycznymi, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, mózgowym porażeniem dziecięcym oraz afazją. Odpowiadała również za prowadzenie dokumentacji, koordynowanie zespołu ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej, przygotowywanie materiałów edukacyjnych, szkolenia i konsultacje.

Jest aktywnym członkiem sieci warszawskich logopedów, współtworzyła program „Ruch i zabawa – oddech to podstawa”, promujący prawidłowe oddychanie u dzieci przedszkolnych. W pracy ceni sobie indywidualne podejście do potrzeb każdego dziecka oraz ścisłą współpracę z rodzicami i zespołem specjalistów.

Klaudia Romanowska

Logopeda, trener emisji głosu

Przyjmuje w placówce: Komorów

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Wokalistyka na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie oraz podyplomowych studiów logopedycznych na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.

Specjalizuje się w diagnozie i terapii logopedycznej oraz miofunkcjonalnej dzieci, młodzieży i dorosłych. Pomaga pacjentom z zaburzeniami artykulacji, opóźnionym rozwojem mowy, z nieprawidłowościami funkcji prymarnych (m.in. nieprawidłowy sposób oddychania, dysfunkcja połykania, trudności w obrębie narządu żucia, nieprawidłowa pozycja spoczynkowa języka). Wspiera pacjentów w trakcie leczenia ortodontycznego. Prowadzi również trening dykcji i emisji głosu.

Doświadczenie zdobywała w placówkach takich jak przedszkola terapeutyczne oraz Montessori, fundacje oraz w prywatnych poradniach.

Łączy wiedzę logopedyczną z bogatym doświadczeniem wokalnym, co pozwala jej skutecznie wspierać pacjentów w poprawie emisji głosu, artykulacji i dykcji. W pracy z pacjentem stawia na tworzenie pozytywnej i wspierającej atmosfery, która sprzyja efektywnej terapii oraz rozwojowi umiejętności komunikacyjnych.

Patrycja

Dagmara Kowalska

Psycholog, terapeuta ręki, trener umiejętności społecznych

Przyjmuje w placówce: Komorów

Ukończyła studia psychologiczne o profilu  specjalistycznym „wspieranie kształcenia i rozwoju” na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w żłobku oraz przedszkolu we współpracy z innymi specjalistami.

Obecnie prowadzi terapię psychologiczną, Trening Umiejętności Społecznych, a także zajęcia grupowe, które pomagają rozwijać umiejętności społeczne wśród dzieci oraz ułatwić im funkcjonowanie w grupie.  Współpracuje również z rodzicami dzieci, prowadząc indywidualne konsultacje. Pracuje z dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz o potrzebie kształcenia specjalnego. W swojej pracy stawia przede wszystkim na indywidualne podejście, tak aby jak najlepiej zdiagnozować i spełnić indywidualne potrzeby każdego dziecka.

Patrycja

Monika Krynicka

Psycholog

Przyjmuje w placówce: Komorów

Jest absolwentką Wyższej Szkoły Menadżerskiej na kierunku psychologia, a swoje umiejętności i doświadczenie zdobyła podczas stażu w Fundacji Razem, gdzie miała okazję pracować z dziećmi w różnych sytuacjach życiowych. W Fundacji prowadziła zajęcia psychoedukacyjne, co pozwoliło jej pogłębić wiedzę w zakresie wsparcia emocjonalnego i rozwoju osobistego. Ponadto, pracowała jako opiekun dzieci w żłobku i przedszkolu, co pozwoliło rozwijać umiejętności interpersonalne i pedagogiczne, pomagając dzieciom w ich rozwoju emocjonalnym i społecznym.
Aktualnie jest w trakcie studiów podyplomowych z przygotowania pedagogicznego, aby poszerzać swoje kompetencje w obszarze pracy wychowawczej i edukacyjnej. Swoją wiedzę uzupełnia na bieżącą poprzez literaturę oraz warsztaty edukacyjne.

Każde dziecko jest wyjątkowe, dlatego do każdego podchodzi indywidualnie, z pełnym zrozumieniem i cierpliwością. Celem zawodowym jest nie tylko pomoc w rozwiązywaniu trudności emocjonalnych czy społecznych, ale także wspieranie maluchów w rozwoju ich potencjału, budowaniu pewności siebie i radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami. W pracy z dziećmi  ceni sobie współpracę z rodzinami ponieważ wierzę, że wspólnym działaniem może zapewnić dzieciom najlepsze warunki do prawidłowego rozwoju. Praca w obszarze emocji jest szczególnie bliska, zarówno zawodowo, jak i osobiście.

Maria Osińska

Logopeda, lektor języka angielskiego

Przyjmuje w placówce: Komorów

Absolwentka Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej oraz Ośrodka Studiów Amerykańskich na Uniwersytecie Warszawskim, a także podyplomowych studiów na kierunku Logopedia na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada uprawnienia do wykonywania zabiegu elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii. Na początku zdobywała doświadczenie zawodowe jako specjalista do spraw HR w korporacjach, a następnie jako lektor języka angielskiego w dwujęzycznym przedszkolu Pomarańczowa Ciuchcia na Bemowie. Obecnie jest mamą i pracuje jako logopeda w przedszkolu.

Najbardziej lubi pracę z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zajmuje się terapią wad wymowy, opóźnionego rozwoju mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz niepłynnością mowy. Jest pogodną, otwartą i pełną energii osobą, co ułatwia Jej nawiązywanie kontaktu z małymi pacjentami i wpływa na efektywność terapii.

Wiemy jak zadbać o prawidłowy rozwój Twojego dziecka

Zajmujemy się profilaktyką, diagnozą i terapią dzieci. Mamy wieloletnie doświadczenie w kompleksowym wspieraniu rozwoju dziecka.

Nasza kadra ma duże doświadczenie w prowadzeniu diagnozy i terapii psychologicznej, reedukacji, zajęć pedagogicznych, logopedii. Tworzymy zgrany i kompetentny zespół specjalistów, służących Państwu swoją wiedzą oraz wieloletnim doświadczeniem.

Codzienną pracę naszych specjalistów wspierają także pracownicy administracyjni oraz techniczni: Artur Górski, Karolina Okrasa, Marzena Tyszka oraz Izabela Ambroziak.