Nasz zespół
Specjaliści Poradni Dziecięcej Piccolo
Wyszukaj terapeutę:

Michalina Górska
Psycholog, neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta AAC, terapeuta ręki
Przyjmuje w placówkach: Błonie, Komorów
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia, o specjalności psychologia kliniczna na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie, a także absolwentka kierunku Logopedia na tej samej uczelni. Posiada uprawnienia do wykonywania zabiegu elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia ze specjalnością Wczesna Interwencja Neurologopedyczna.
W 2020 roku zdobyła tytuł terapeuty behawioralnego, biorąc udział w licznych szkoleniach w nurcie tej metody oraz poddając swoją pracę superwizji. Ukończyła przygotowanie pedagogiczne, nadające kwalifikacje nauczycielskie.
Doświadczenie zawodowe nabyła w przedszkolu terapeutycznym, gdzie prowadziła terapię dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (Zespół Aspergera, Autyzm, Całościowe Zaburzenia Rozwoju), z innymi zaburzeniami rozwojowymi (opóźniony rozwój psychomotoryczny, zespoły genetyczne itd.) oraz z osobami niemówiącymi, a także z osobami posiadającymi trudności w porozumiewaniu się. W swojej pracy z dziećmi wykorzystuje podejście poznawczo-behawioralne oraz korzysta z metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej (AAC).
Wiedzę i umiejętności zdobyła biorąc udział w licznych szkoleniach i kursach m.in: techniki stosowanej analizy zachowania w rozwijaniu mowy i komunikacji, AAC na drodze do samodzielności, rozwijanie umiejętności kluczowych u dzieci o zaburzonym rozwoju, metoda zachowań werbalnych, czyli wczesna interwencja behawioralna, AAC – komunikacja wspomagająca i alternatywna – metody porozumiewania się osób z zaburzeniami komunikacji, zaburzenia współistniejące ze spektrum autyzmu z uwzględnieniem farmakoterapii.

Joanna Stryjecka
Psycholog
Przyjmuje w placówce: Komorów
Ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku Psychologia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Obecnie rozwija swoje kompetencje w Akademii Psychoterapii INTEREGO, pogłębiając wiedzę i umiejętności niezbędne w pracy terapeutycznej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk i pracy w placówkach edukacyjnych, gdzie wspierała terapeutycznie dzieci, w tym dzieci ze spektrum autyzmu. Posiada również certyfikat terapeuty cienia, specjalizującego się w pracy z dziećmi z autyzmem i zespołem Aspergera. Dzięki temu skutecznie wspiera rozwój dzieci z wyzwaniami w zakresie komunikacji i funkcjonowania społecznego.
Brała także udział w warsztatach dla rodziców dzieci głuchych i słabosłyszących, co pozwoliło jej lepiej zrozumieć ich emocje i wyzwania. To doświadczenie uświadomiło jej, jak ważne jest wsparcie rodziców w procesie wychowawczym i terapeutycznym.

Aleksandra Bernat
Psycholog, trener umiejętności społecznych
Przyjmuje w placówce: Komorów
Absolwentka psychologii ze specjalnością kliniczną na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Swoje doświadczenie zdobyła w poradni psychologicznej pracując z dziećmi z diagnozą ADHD. Tam również szkoliła się na Trenera Umiejętności Społecznych.
Kontakt z dziećmi w różnym wieku oraz warsztat realizacji celów wychowawczych posiada od czasów szkoły średniej, w której to prowadziła drużynę harcerską.
W swojej pracy przede wszystkim stawia na dobrą relacje terapeuta-dziecko oraz stworzenie dla podopiecznego bezpiecznego i przyjaznego miejsca wyrażania siebie i swoich potrzeb. Jest zafascynowana tym jak emocje są wyrażane przez dzieci w różny sposób, a jej głównym celem jest nauka ich adaptacyjnego wyrażania, ale również radzenia sobie z tymi mniej przyjemnymi. Za istotną kwestię uważa dobry kontakt z rodzicami, gdyż to oni w dużej mierze tworzą środowisko dla rozwoju emocjonalnego dziecka.

Weronika Wiśniewska
Logopeda ogólny i kliniczny, terapeuta miofunkcjonalny
Przyjmuje w placówce: Błonie
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Praktyki zawodowe odbywała w przedszkolach, szkołach podstawowych, na Oddziale Neurologicznym i Oddziale Udarowym w Szpitalu Bielańskim oraz w Katedrze i Klinice Otorynolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Ukończyła szkolenia z zakresu terapii miofunkcjonalnej, masażu logopedycznego i terapii manualnej oraz metody elektrostymulacji wykorzystywanej w logopedii. Specjalizuje się w terapii dzieci z wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy oraz pacjentami prezentującymi zaburzenia miofunkcjonalne. W pracy terapeutycznej kluczowe jest dla niej znalezienie i wyeliminowanie przyczyn występującego zaburzenia. Indywidualnie dobrany plan terapii, systematyczność i współpraca z rodzicami to 3 główne filary, na których opiera swoją praktykę logopedyczną. Swoją pracę traktuje jako pasję. Osiąganie celów terapeutycznych jest dla niej równie ważne, jak przyjazna atmosfera i uśmiech dziecka w trakcie zajęć logopedycznych.

Patrycja Michalina Nowak-Kowalewska
Logopeda i fonoaudiolog kliniczny, terapeuta miofunkcjonalny, protetyk słuchu
Przyjmuje w placówce: Błonie
Ukończyła studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku. Zainteresował ją wpływ zaburzeń słuchu na rozwój mowy. Kierunek „Protetyk słuchu” ukończyła w Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych w Białymstoku. Poza studiami zdobywała doświadczenie na licznych praktykach oraz wolontariacie. Posiada uprawnienia do wykonywania zabiegu elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii.
Pracuje w przedszkolu i żłobku, gdzie prowadzi indywidualne oraz grupowe zajęcia logopedyczne. Współpracowała z dziećmi ze spektrum autyzmu. Posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć logorytmicznych i przygotowanie pedagogiczne oparte na wielu godzinach praktyki.
Specjalizuje się w terapii szeroko pojętych wad wymowy, opóźnionego rozwoju mowy oraz w pracy nad komunikacją dzieci ze spektrum autyzmu i afazją. Prowadzi terapię dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia. Każdy pacjent traktowany jest indywidualnie, co skutkuje przyszłymi efektami terapii logopedycznej. Terapię opracowuje na podstawie potrzeb i mocnych stron dziecka/dorosłego. Śledzi kierunki w jakich podąża branża logopedyczna, przez co nieustannie rozwija się jako terapeuta.

Marta Iwanowska
Psycholog, trener umiejętności społecznych, mediator rodzinny
Przyjmuje w placówce: Błonie
Psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i dorosłymi. Absolwentka kierunku psychologii na UKSW, ukończyła szkolenie z psychoterapii dzieci i młodzieży, posiada tytuł mediatora rodzinnego oraz terapeuty TUS. Prowadzi: diagnozę psychologiczną dzieci przy zastosowaniu najnowszych metod oraz konsultacje indywidualne dla dorosłych, wspiera rodziców w radzeniu sobie z trudnościami edukacyjnymi i wychowawczymi dzieci. Prowadzi indywidualne zajęcia dla dzieci z trudnościami edukacyjnymi i emocjonalnymi w wieku przedszkolnym oraz klas pierwszych szkoły podstawowej w oparciu o indywidualną diagnozę
potrzeb dziecka oraz zajęcia TUS w małych, kilkuosobowych grupach.

Alicja Kuc
Psycholog
Przyjmuje w placówkach: Błonie, Komorów
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia o specjalności psychologia wspierania rozwoju i kształcenia na Akademii Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Obecnie kończy studia z zakresu pedagogiki specjalnej na tej samej uczelni.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w różnym wieku, które zdobywała w placówkach oświatowych takich jak przedszkola, szkoły czy poradnie psychologiczno-pedagogiczne. Pracowała z osobami ze spektrum autyzmu, niepełnosprawnością intelektualną, zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z zaburzeniami uwagi, specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz wykazującymi różnorodne trudności w sferze społeczno-emocjonalnej.
Za kluczowe elementy pracy zawodowej uważa prawidłowe rozpoznanie trudności dziecka oraz nawiązanie dobrego kontaktu zarówno z dzieckiem, jak i rodzicem, co umożliwia dostarczenie adekwatnego wsparcia i rozwinięcie indywidualnego potencjału tkwiącego w młodym człowieku. Ceni systematyczną współpracę z rodzicami, którzy stanowią główne źródło wsparcia dziecka w życiu codziennym. Jako jeden z celów zawodowych wyróżnia dążenie do nieustannego rozwoju, biorąc udział w licznych szkoleniach poszerzających posiadaną wiedzę.

Paulina Jabłońska
Psycholog, trener umiejętności społecznych
Przyjmuje w placówce: Błonie
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia, o specjalności Społeczna Psychologia Kliniczna oraz studiów podyplomowych w zakresie Przygotowania pedagogicznego nadających kwalifikacje nauczycielskie. Ukończyła szkołę Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży w Centrum CBT. Jest również wykwalifikowana w zakresie prowadzenia zajęć z muzykoterapii. Poza studiami zdobywała doświadczenie na licznych szkoleniach, kursach, warsztatach oraz superwizjach dla psychologów. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Prowadzi również pomoc psychologiczną, konsultacje oraz warsztaty dla rodziców.
Doświadczenie zawodowe zdobywała już podczas studiów w różnych placówkach- Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii Dzieci i Młodzieży, Centrum Pomocy Dzieciom, Instytucie Psychologii i Neurologii, Sądzie Rejonowym, Domu Dziecka czy Mazowieckim Szpitalu Psychiatrycznym. Kolejne umiejętności nabywała w pracy w placówkach oświatowych – dwóch przedszkolach oraz szkole podstawowej. Pracowała z dziećmi z orzeczeniami o niepełnosprawności, z osobami ze spektrum autyzmu, zespołem nadpobudliwości psychoruchowej, zaburzeniami zachowania, zaburzeniami lękowymi, depresją oraz specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
W czasie spotkań kieruję się przede wszystkim empatią, podchodząc do każdej osoby, w sposób indywidualny. Chcąc nieść jak najlepszą i profesjonalną pomoc stale poszerza swoją wiedzę. Spotkanie – zajęcia są dla niej cennym czasem, kiedy może podarować wsparcie, zrozumienie oraz pomoc w nauce nowych umiejętności drugiej osobie. Jej pasją jest pisanie bajek terapeutycznych w odniesieniu do konkretnych problemów dzieci.

Ewa Kloge
Logopeda, terapeuta ręki, terapeuta integracji sensorycznej
Przyjmuje w placówce: Komorów
Ukończyła Logopedię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Współpracowała, jako logopeda w Klubie Malucha, Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz w „Fundacji Zdrowie”. Pracowała, jako nauczyciel wspierający i logopeda w niepublicznych punktach przedszkolnych, prowadząc terapię dzieci z autyzmem i w normie rozwojowej. Uczestniczyła w I Międzynarodowym Sympozjum Logopedycznym „ Metoda terapeutyczna Dyna Lingua M.S. w leczeniu autyzmu. Skończyła kurs muzykoterapii, terapii ręki I i II stopnia oraz Integracji Sensorycznej I i II stopnia. Uczestniczka szkoleń: terapia neurobiologiczna, stymulacja mechanizmów lewopółkulowych, symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania, diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem z użyciem oryginalnego testu PEP-R, Makaton I stopnia, diagnoza i terapia mowy u osób dorosłych chorych neurologicznie, ocena wędzidełek u niemowląt- procedura badania z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi, wykorzystanie techniki tapingu w terapii logopedycznej.
W swojej pracy terapeutycznej wykorzystuje min. elementy metody Dyna Lingua M.S. oraz metody krakowskiej.
Prowadzi terapię logopedyczną, terapię ręki oraz Integracji Sensorycznej, zarówno dzieci w normie rozwojowej, jak i dzieci z deficytami (autyzm, zespół Aspergera, zespół Downa, MPD).

Anna Goszczyńska
Psycholog
Przyjmuje w placówce: Błonie
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia, o specjalności Psychoprofilaktyka i Pomoc Psychologiczna na Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie, ukończyła Studium Pedagogiczne na tej samej uczelni. Absolwentka Studiów podyplomowych z Psychologii Pozytywnej na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie, z zakresu edukacji i wychowaniu, wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży.
Pierwszą pracę jaką zdobyła od samego początku była praca z dziećmi, gdzie podczas studiów pracowała z dziećmi indywidualnie oraz realizowała się podczas praktyk w przedszkolu integracyjnymi z dziećmi ze spektrum autyzmu. Pracowała z najmłodszymi dziećmi w żłobku, gdzie podczas pierwszych dni adaptacji dawała jak największe wsparcie, troskę oraz moc empatii dla rocznych maluchów w tym trudnym czasie Posiada doświadczenie w pracy z dziewczynką z Zespołem Retta, gdzie pracowała i wspierała ją w domu.
Samodzielnie poszerza wiedzę z zakresu integracji sensorycznej, psychologii dziecięcej. Szczególnie interesuje się integracją lewej i prawej półkuli mózgu dzieci aby współpracowały jak najlepiej, co przekłada się na zachowanie i radzenie sobie z emocjami u dzieci.
Uważa, że nie ma złych emocji. Każda emocja jest po coś, czy ta pozytywna: szczęście, radość, czy negatywna: złość, smutek. Zazwyczaj negatywne emocje pokazują z czym sobie nie radzimy lub jakie potrzeby są niezaspokojone. To wszystko, a nawet przede wszystkim dotyczy dzieci. One dopiero zaczynają poznawać, odczuwać i uczą się radzić sobie z silnymi emocjami.

Alicja Ambroziak
Specjalista wczesnego wspomagania rozwoju, pedagog specjalny, terapeuta ręki
Przyjmuje w placówce: Komorów
Ukończyła studia pedagogiczne na Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej oraz Iberystykę na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe obejmujące prowadzenie terapii dzieci w ramach wczesnego wspomagania rozwoju oraz pracę z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi (Zespół Aspergera, Zespół Downa, autyzm, niepełnosprawność intelektualna). Udziela wsparcia dzieciom i rodzicom.
Prowadzi zajęcia w formie indywidualnej i grupowej, również w języku angielskim i hiszpańskim.

Ewa Kacperska - Wieczorek
Logopeda, pedagog o specjalności korekcyjno – kompensacyjnej, terapeuta ręki, terapeuta miofunkcjonalny
Przyjmuje w placówce: Błonie
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku pedagogika o specjalności pedagogika korekcyjno – kompensacyjna (terapia pedagogiczna). Ukończyła studia podyplomowe na kierunku logopedia na tej samej uczelni. Poza studiami zdobywała doświadczenie na licznie odbytych praktykach: w przedszkolach i szkołach podstawowych. Dodatkowo w pracy dyplomowej przedstawiła studium przypadku osoby po laryngektomii – diagnoza i terapia osoby po zabiegu usunięcia krtani. Posiada uprawnienia do wykonywania zabiegu elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii.
Doświadczenie zawodowe nabywała podczas pracy w przedszkolach, gdzie prowadziła terapię indywidualną i grupowe zajęcia logopedyczne. Dodatkowo prowadziła zajęcia logorytmiczne z dziećmi, a także zajęcia z zakresu zmysłoterapii. Wiedzę swą nieustannie podnosi, biorąc udział w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach.
Ponadto jest terapeutą ręki. W swojej pracy stosuje także kinesiotaping. Specjalizuje się w terapii dzieci z wadami wymowy oraz opóźnionym rozwojem mowy. Szczególnie ważne jest dla niej dobro pacjenta, stąd wyjątkowo ceni współpracę z rodzicami.

Wiktoria Gałczyńska
Psycholog, Trener TUS
Przyjmuje w placówkach: Błonie
Ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku Psychologia na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Zdobyła również uprawnienia nauczycielskie, równolegle kończąc Studium Pedagogizacji na tej samej uczelni.
Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała od pierwszych lat studiów, będąc blisko nich jako instruktor robotyki czy wychowawca. Już wtedy mając do czynienia z różnorodnością podopiecznych – praca zarówno osobami w spektrum, jak i zdiagnozowanych z ADHD, czy przejawiających zachowania opozycyjno-buntownicze.
Następne doświadczenia nabyła w szkołach – podstawowej o charakterze integracyjnym oraz liceum ogólnokształcącym. Tam miała okazję pracować z dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz tymi, które były objęte potrzebą kształcenia specjalnego.
Za najważniejsze w pracy psychologa uważa stałe poszerzanie swoich horyzontów, aktualizację wiedzy oraz zdobywanie nowych narzędzi, by jak najskuteczniej oddziaływać podczas interwencji psychologicznej. Co za tym idzie- stale uczestniczy w szkoleniach oraz kursach, a także samodzielnie pozyskuje wiedzę zgłębiając aktualną literaturę z zakresu psychologii dziecięcej. By lepiej rozumieć problemy dzieci oraz osób dorosłych na płaszczyźnie odżywiania, rozpoczyna studia podyplomowe na kierunku Psychodietetyka.
W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do dziecka, bazując na budowaniu relacji. Poprzez zainteresowanie edukacją Montessori, rodzicielstwem bliskości oraz porozumieniem bez przemocy, często wykorzystuje elementy powyższych podczas oddziaływań psychologicznych.

Aleksandra Daszkowska
Logopeda, trener TUS, terapeuta ręki, terapeuta miofunkcjonalny, trener emisji głosu
Przyjmuje w placówce: Komorów
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna – logopedia (studia licencjackie i magisterskie). Regularnie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach z zakresu terapii logopedycznej, m.in. terapii manualnej, terapii dzieci ze spektrum autyzmu, masażu logopedycznego, terapii miofunkcjonalnej, emisji głosu, terapii ręki oraz treningu umiejętności społecznych.
Doświadczony logopeda z tytułem nauczyciela mianowanego, specjalizująca się w diagnozie oraz terapii dzieci z zaburzeniami mowy i rozwoju. Od 2017 roku pracuje w przedszkolu oraz Ośrodku Wczesnej Interwencji, gdzie prowadziła terapię dzieci m.in. z zespołami genetycznymi, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, mózgowym porażeniem dziecięcym oraz afazją. Odpowiadała również za prowadzenie dokumentacji, koordynowanie zespołu ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej, przygotowywanie materiałów edukacyjnych, szkolenia i konsultacje.
Jest aktywnym członkiem sieci warszawskich logopedów, współtworzyła program „Ruch i zabawa – oddech to podstawa”, promujący prawidłowe oddychanie u dzieci przedszkolnych. W pracy ceni sobie indywidualne podejście do potrzeb każdego dziecka oraz ścisłą współpracę z rodzicami i zespołem specjalistów.

Dagmara Kowalska
Psycholog, terapeuta ręki, trener umiejętności społecznych
Przyjmuje w placówce: Komorów
Ukończyła studia psychologiczne o profilu specjalistycznym „wspieranie kształcenia i rozwoju” na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w żłobku oraz przedszkolu we współpracy z innymi specjalistami.
Obecnie prowadzi terapię psychologiczną, Trening Umiejętności Społecznych, a także zajęcia grupowe, które pomagają rozwijać umiejętności społeczne wśród dzieci oraz ułatwić im funkcjonowanie w grupie. Współpracuje również z rodzicami dzieci, prowadząc indywidualne konsultacje. Pracuje z dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz o potrzebie kształcenia specjalnego. W swojej pracy stawia przede wszystkim na indywidualne podejście, tak aby jak najlepiej zdiagnozować i spełnić indywidualne potrzeby każdego dziecka.

Monika Krynicka
Psycholog
Przyjmuje w placówce: Komorów
Jest absolwentką Wyższej Szkoły Menadżerskiej na kierunku psychologia, a swoje umiejętności i doświadczenie zdobyła podczas stażu w Fundacji Razem, gdzie miała okazję pracować z dziećmi w różnych sytuacjach życiowych. W Fundacji prowadziła zajęcia psychoedukacyjne, co pozwoliło jej pogłębić wiedzę w zakresie wsparcia emocjonalnego i rozwoju osobistego. Ponadto, pracowała jako opiekun dzieci w żłobku i przedszkolu, co pozwoliło rozwijać umiejętności interpersonalne i pedagogiczne, pomagając dzieciom w ich rozwoju emocjonalnym i społecznym.
Aktualnie jest w trakcie studiów podyplomowych z przygotowania pedagogicznego, aby poszerzać swoje kompetencje w obszarze pracy wychowawczej i edukacyjnej. Swoją wiedzę uzupełnia na bieżącą poprzez literaturę oraz warsztaty edukacyjne.
Każde dziecko jest wyjątkowe, dlatego do każdego podchodzi indywidualnie, z pełnym zrozumieniem i cierpliwością. Celem zawodowym jest nie tylko pomoc w rozwiązywaniu trudności emocjonalnych czy społecznych, ale także wspieranie maluchów w rozwoju ich potencjału, budowaniu pewności siebie i radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami. W pracy z dziećmi ceni sobie współpracę z rodzinami ponieważ wierzę, że wspólnym działaniem może zapewnić dzieciom najlepsze warunki do prawidłowego rozwoju. Praca w obszarze emocji jest szczególnie bliska, zarówno zawodowo, jak i osobiście.
Wiemy jak zadbać o prawidłowy rozwój Twojego dziecka
Zajmujemy się profilaktyką, diagnozą i terapią dzieci. Mamy wieloletnie doświadczenie w kompleksowym wspieraniu rozwoju dziecka.
Nasza kadra ma duże doświadczenie w prowadzeniu diagnozy i terapii psychologicznej, reedukacji, zajęć pedagogicznych, logopedii. Tworzymy zgrany i kompetentny zespół specjalistów, służących Państwu swoją wiedzą oraz wieloletnim doświadczeniem.
Codzienną pracę naszych specjalistów wspierają także pracownicy administracyjni oraz techniczni: Artur Górski, Karolina Okrasa, Marzena Tyszka oraz Izabela Ambroziak.